MOL za ceste porabi trikrat več denarja kot za javni prevoz
Ali se kdaj vprašate, zakaj potovanje z avtobusom vedno traja dvakrat dlje, kot bi moralo?
Ljubljanska občina nameni trikrat več denarja za vzdrževanje cest in spodbujanje avtomobilskega prometa kot pa za trajnostne oblike mobilnosti.
V 17 letih županovanja Zorana Jankovića je MOL namenila 530 milijonov evrov za vzdrževanje cest, za Ljubljanski potniški promet (LPP) pa le 167 milijonov evrov.¹
Kljub številnim promocijskim aktivnostim v času Evropskega tedna mobilnosti, proračunske številke dokazujejo, kakšne so resnične prioritete občine.
S tem ko se stanje na cestah poslabšuje, avtobusi ne predstavljajo resne alternative avtomobilom, saj čakajo v istih zastojih.
Nove krožne, polkrožne in povezovalne linije, ki bi se izognile prometnim zamaškom, bi hitro dvignile kakovost javnega prevoza.
Za konkretnejše izboljšave pa so potrebni veliko večji sistemski ukrepi in pametnejše proračunsko načrtovanje.
¹ Lasten izračun (zaključni proračuni MOL 2007-2023)