Zaradi železniške nesreče pri Postojni bi morali odgovarjati tudi v vodstvu Slovenskih železnic
Železniški nesreči pri Postojni, kjer je vlak do smrti povozil dva delavca, še dva pa težje poškodoval, so botrovale tudi sistemske napake.
Umrli delavec naj bi na problematičnost enega izmed prometnikov, ki so zadolženi za opozarjanje delavcev na progah, vodstvo opozarjal že dalj časa.¹
V vodstvu Slovenskih železnic kljub opozorilom in preteklim nesrečam niso sprejeli nikakršnih dodatnih ukrepov, kljub temu da sistem za zagotavljanje varnosti delavcev sloni pretežno na zaposlenih in njihovem spoštovanju varnostnih protokolov.
Na malomarnost vodstva kaže tudi odgovor železnic na novinarsko vprašanje, postavljeno s strani RTV Slovenija: “Po prvih dveh nesrečah dodatnih varnostnih ukrepov niso uvedli, češ da imajo v podjetju že tako ves čas dodatna izobraževanja.“
Sklicevanje na človeški dejavnik je v tem primeru zelo verjetno izgovor za vodilne, ki niso ustrezno ukrepali. Glede na to, da so se nesreče že dogajale, bi morali sprejeti ukrepe za izboljšanje varnosti.
Del odgovornosti za nesrečo zagotovo sloni tudi na vodstvu železnic, ki bi moralo zaradi tega nemudoma odstopiti.