Ukinjanje železniških povezav je sramota za Slovenske železnice in infrastrukturno ministrstvo

Dve direktni povezavi med Ljubljano in Dunajem ter Ljubljano in Frankfurtom sta bili ukinjeni. Razlog? Prevelike zamude slovenskih vlakov.

Odločitev Avstrijskih železnic, da ukinejo neposredno povezavo do Frankfurta in eno od dveh do Dunaja, je predvsem velika sramota za Ministrstvo za infrastrukturo in Slovenske železnice.¹

Železniško omrežje je v Sloveniji v primerjavi s številnimi drugimi evropskimi državami izredno nerazvito.² Pri kakovosti železniškega potniškega prevoza ni opaziti vidnejših izboljšav. Dodatne proge, ki se jih načrtuje, pa bodo potrebovale še desetletja preden sploh pridejo v fazo gradnje.

Zmanjšanje obsega avtomobilskega prometa ostaja nerealističen cilj vse dokler bo izgradnja nove infrastrukture in upravljanje z železnicami v tako slabem stanju, kot je bilo do sedaj.

Slovenske železnice so bile žal že od nekdaj parkirišče strankarskih kadrov, ki niso usposobljeni za njihovo upravljanje. Nova vlada na tem področju ni naredila reda, temveč je problematiko samo še poglobila. Slovenske železnice nujno potrebujejo temeljito kadrovsko prevetritev.

¹ prt.si/ljfrljdu

² prt.si/chronotrains