Javni prevoz je vse dražji, njegova kakovost pa vse slabša
Dražje vozovnice, slabša storitev in dolgotrajni zastoji – to je realnost ljubljanskega avtobusnega prometa.
Ljubljanski avtobusi so v času konic prenatrpani in ujeti v dolge kolone, stanje pa se iz leta v leto samo poslabšuje.
Župan Zoran Janković krivdo pogosto vali na posamezne voznike, ki z vrivanjem v križiščih ustvarjajo zastoje, a pri tem načrtno izpušča sistemske probleme, za katere nosita odgovornost Mestna občina Ljubljana in vodstvo LPP.
Frekvenca avtobusov je v zadnjih letih močno padla, medtem ko število avtomobilov stalno narašča. K rasti avtomobilskega prometa dodatno prispevajo številne parkirne hiše, ki jih občina izdatno financira iz proračuna.
Namesto dragih in za občane nekoristnih projektov, kot so novi atletski stadion (135 milijonov evrov), ladijska krožna linija (55 milijonov evrov) in številnih parkirnih hiš, bi lahko občina sredstva namenila popolni prenovi avtobusnega prevoza – na primer po konceptu ZMAJ, ki predvideva hitre avtobusne linije z rumenimi pasovi po sredini cest.¹